VALORANT 1.07 Yama Notları Yayınlandı

Yeni güncellemede Viper ve Breach güçlendirilirken Killjoy ve Sage’e zayıflatma geldi.

SAGE

İyileştirme

  • İyileştirme miktarı azaldı: 5 saniye içinde 100 >>> 5 saniye içinde 60
  • Kendini iyileştirme miktarı azaldı: 5 saniye içinde 100 >>> 10 saniye içinde 60

Buradaki amacımız her turda yapılan iyileştirmeyi azaltmak. Sage’in kendini daha az iyileştirmesini ve bunun için daha büyük bir bedel ödemesini istiyoruz.

Yavaşlatan Küre

  • Boyutu 30% küçüldü.

Bu, Yavaşlatan Küre’nin gücünü biraz azaltacak ve daha dikkatli kullanılmasını sağlayacak. Şu anda Yavaşlatan Küre doğru hedef alınarak atılırsa gerekenden çok daha büyük bir alanı kaplıyor.

Bariyer Küresi

  • Bedeli azaldı: 400 >>> 300
  • Güçlendirilmiş Bariyer: Duvar 400 Canla oluşur. 3 saniyelik bir gecikmenin ardından güçlenerek canı 800’e yükselir

KILLJOY

Amacımız Bariyer’e karşı oynama fırsatlarını arttırmak ve tepkisel olarak kullanılan duvarın gücünü azaltmak.

Nanosürü

  • Hasar vermeye başlamadan önce kısa bir bekleme süresi eklendi.
  • Hasarı azaldı: 60 >>> 40
  • Gizlenme sesi menzili biraz arttırıldı.
  • Yerdeki bombanın daha iyi fark edilmesi için görsel efektler eklendi

Killjoy’un Nanosürü’süne karşı oynamak çok can sıkıcı olabiliyor. Spike’ı yerleştirdikten sonra düşmanı oyalamaya yarayan güçlü bir araç olmasını planlamıştık fakat şu anda çok fazla hasar verdiğini ve düşmanlara pek bir karşı oyun fırsatı sunmadığını düşünüyoruz.

Taret

  • Artık Sova’nın Keşif Oku’yla açığa çıkmıyor.
  • Düşmanın son bilinen konumuna daha düzgün bir biçimde ateş ediyor.

VIPER

Zehir Perdesi

  • Artık satın alma evresinde çıkış bariyerlerinin arkasından yerleştirilebiliyor.
  • Zehir Perdesi, etkinleştirildikten sonra tam uzunluğuna daha çabuk erişiyor

Bu değişiklik birçok durumda Viper’ın tur öncesinde duvarını yerleştirip bariyer kaybolmadan takımının yanına gitmesini veya tur başında düşmanlarının kafasını karıştırmasını sağlıyor. Duvarın yükselme hızını arttırmak, duvar yükselmeye başladıktan sonra Viper’ın ve takımının beklediği açıları engellemediği zaman aralığını azaltacak.

Çürüme

  • Zehir dumanı yeteneklerindeki çürüme artık takım arkadaşlarını etkilemiyor.

Bu değişiklik daha çok Viper’ın İni’ne yönelik yapıldı ve Viper’ın takımına verdiği istem dışı hasarı azaltırken, takım olarak ultisiyle birlikte kullanılan farklı stratejilerin de önünü açacak.

Viper’ın İni

  • Yerleştirildikten sonra Viper’ın İni’nin etki alanı artık takımın mini haritasında görünüyor

BREACH

(Not: Bunlar Breach’le ilgili yapmak istediğimiz değişikliklerin tamamı değil ama yavaş ve deneyerek görüp dengeleme politikamızın bir parçası olarak önce bir durumunu görmek istiyoruz. Daha fazla değişiklik gelebilir. Belki…)

Gözkamaştıran

  • Ekran dışında kalan parlamalar da artık oyundaki diğer parlamalar gibi çalışıyor ve minimum parlamayı daha keskin bir biçimde uyguluyor.
  • Yük sayısı arttı: 2 >>> 3
  • Hazırlanma süresi azaldı: 0,6 saniye >>> 0,5 saniye

Breach’in hücum etme ve işlevselliği bozma konularında uzman olmasını istiyoruz. Gözkamaştıran’ın gücü gayet yerinde olsa da yük sayısının az olması nedeniyle takımına gerekli katkıyı sağlayamıyordu. Parlamadan sonra takımının yardımına ihtiyaç duyduğu göz önünde bulundurulduğunda daha fazla yüke sahip olması doğru bir değişiklik gibi geliyor.

  • Zelzele

Patlamalar arasındaki gecikme azaldı: 0,3 >>> 0,255

  • Sarsıntı

Sarsıntı artık oyuncuları dürbün görüşünden çıkarıyor ve dürbün görüşüne geçmelerini engelliyor

SOVA

  • Sova’nın pelerininin hareketi güncellendi. Artık Sova’nın isabet alanının dışına daha az çıkıyor.
  • Sova’nın ellerinin birinci şahıs görünüşü güncellendi ve artık görsel açıdan diğer ajanların seviyesine daha yakın

 

Özel bonuslar ile Valorant Points almak için tıklayın