Teamfight Tactics 10.24 Yama Notları

Riot Games’in stratejik oyunu Teamfight Tactics 10.24 yama notları paylaşıldı, bu büyük yama ile oyunun çoğu mekaniği ve kompozisyonu değişecek. İşte karşınızda yamanın öne çıkan gelişmeleri.

 

 

Seçilmiş

  • Seçilmişlerin İlave Saldırı Gücü: 30 ⇒ 20

  • Bu Yasuo, Aphelios, Zed, Xin Zhao, Ashe, Jhin, Talon ve Warwick’i etkiliyor.

 

Özellikler

  • Çağrıcı: Seçilmiş çağrıcılar artık Galio’ya seçilmiş birimin yıldız seviyesinin iki katını değil, +1 yıldız seviyesi kazandırıyor.

  • 2 Yıldızlı Seçilmiş Bir Çağrıcının Galio’ya Katkısı: +4 ⇒ +3

  • 3 Yıldızlı Seçilmiş Bir Çağrıcının Galio’ya Katkısı: +6 ⇒ +4

  • Ganimetçi: 11 mağlubiyet sonrası elde edilen ganimetlerin değerinin, hedeflenenden daha az olmasına yol açan hata giderildi.

  • Ganimetçi: 6 ganimetçi ganimetlerinden Yetiş Neeko çıkma ihtimali biraz azaldı.

 

1. Aşama

  • Diana’nın Yeteneğinin Sağladığı Kalkan: 200/300/450/650 ⇒ 200/300/400/500

  • Lissandra’nın Yetenek Hasarı: 350/450/600/900 ⇒ 350/450/600/800

  • Nami’nin Başlangıç Manası/Toplam Manası: 40/80 ⇒ 60/100

  • Yasuo’nun Yetenek Hasarı: %160/190/225 ⇒ %180/200/225

 

2. Aşama

  • Aphelios’un Saldırı Gücü: 45 ⇒ 50

  • Aphelios’un Başlangıç Manası: 40 ⇒ 50

  • Lulu’nun Yeteneğinin Havaya Savurma Süresi: 1,5 saniye ⇒ 1 saniye

  • Lulu’nun Yeteneğinin Süresi: 6 saniye ⇒ Çatışmanın geri kalanı boyunca

  • Bir takım arkadaşının üstünde yeniden Lulu’nun yeteneğini kullanmak, onu kazanacağı ilave can miktarına eşdeğer iyileştirir ve havaya savurma etkisini tetikler.

  • Jarvan IV’ün Yeteneğinin Sersemletme Süresi: 2 saniye ⇒ 1 saniye

  • Jarvan IV’ün Başlangıç Manası/Toplam Manası: 60/120 ⇒ 50/80

  • Pyke’ın Yetenek Hasarı: 150/250/450 ⇒ 125/200/375

  • Zed’in Saldırı Hızı: 0,75 ⇒ 0,8

 

3. Aşama

  • Akali’nin Yetenek Hasarı: 150/225/350 ⇒ 175/250/400

  • Seçilmiş Jinx’in İlave Niteliği: Yetenek Gücü ⇒ Mana

  • Jinx’in Başlangıç Manası/Toplam Manası: 0/50 ⇒ 70/120

  • Jinx’in Yeteneğinin Sersemletmesi: Jinx’in birincil hedefi ⇒ 1 hücrelik patlama alanındaki tüm hedefler

  • Jinx’in Yeteneğinin Sersemletme Süresi: 1,5/1,5/1,5 saniye ⇒ 1,5/2/2,5 saniye

  • Jinx’in Yetenek Hasarı: 200/325/550 ⇒ 150/250/450

  • Xin Zhao Başlangıç Manası/Toplam Manası: 40/80 ⇒ 30/60

 

4. Aşama

  • Cassiopeia’nın Başlangıç Manası/Toplam Manası: 60/120 ⇒ 80/150

  • Cassiopeia’nın Yeteneğinin Hasar Arttırması: %10 ⇒ %20

  • Jhin’in Saldırı Gücü: 85 ⇒ 100

  • Talon’un yeteneği artık katletme halinde mana iade etmiyor.

  • Talon’un Toplam Manası: 50 ⇒ 40

  • Talon’un yeteneğinin ilave hasarının kritik vuruş yapamamasına yol açan hata giderildi.

  • Talon’un Yeteneğinin İlave Hasarı: 125/200/600 ⇒ 85/135/400

  • Talon artık atlayışı sırasında hasar görmez hale gelmiyor (yine de hâlâ durdurulamaz ve hedef alınamaz oluyor).

  • Talon’un atlayışı biraz hızlandırıldı.

  • Warwick’in Saldırı Gücü: 70 ⇒ 85

  • Warwick’in Saldırı Hızı: 0,9 ⇒ 0,8

  • Warwick’in alt etme halinde yaptığı uluma, artık yakınındaki rakipleri korkutmuyor. Bunun yerine Warwick kendisine ve onunla aynı özellikte olan tüm takım arkadaşlarına 3 saniyeliğine %60/75/200 Saldırı Hızı sağlıyor.

 

5. Aşama

  • Azir’in Başlangıç Manası/Toplam Manası: 50/125 ⇒ 75/150

  • Lee Sin’in Birincil Sersemletme Süresi: 1,5/2/10 saniye ⇒ 2/3/10 saniye

  • Lee Sin’in Birincil Sersemletme Süresi: 1,5 saniye ⇒ 1 saniye

  • Sett’in Başlangıç Manası: 70 ⇒ 100

  • Yone’nin yeteneği artık rakipleri havaya savurmuyor.

  • Yone artık yeteneğini kullanırken hedef alınamaz hale geliyor.

  • Yone’nin Yeteneğinin Zırh ve Büyü Direnci Eksiltmesi: %60 ⇒ %90

  • Yone’nin Toplam Manası: 80 ⇒ 50

  • Yone‘nin yeteneğini kullandıktan sonra donmasına yol açan hata giderildi.

  • Yone’nin direnç eksiltmesi etkinken, hedefin zırh veya büyü direncinin değiştiği durumlarda eksiltme miktarının yenilenmemesine yol açan hata giderildi.


Özel bonuslar ile League of Legends RP almak için tıklayın